Endüstri Mühendisinin Sorumlulukları Nelerdir?

 Endüstri Mühendisinin Sorumlulukları Nelerdir?

  1. Uygulamak için istatistiksel yöntemler ve matematiksel hesaplamalar yaparak üretim süreçlerini, personel gereksinimlerini ve üretim standartlarını belirlemek.
  2. Kalite kontrol faaliyetlerini koordine etmek ve üretim sorunlarını çözmek, ürün güvenilirliğini en üst düzeye çıkarmak ve maliyeti en aza indirmek.
  3. Üretim programlarını, mühendislik şartnamelerini ve ilgili bilgileri gözden geçirerek üretim yöntemleri, prosedürler ve faaliyetler hakkında bilgi edinmek.
  4. Yönetim birimleriyle iletişim kurarak üretim ve tasarım standartlarını geliştirmek.
  5. Belirlenen prosedürleri uygulayarak kusurlu veya hasarlı parçaların bertarafını gerçekleştirmek ve maliyetini değerlendirmek.
  6. İstatistiksel verileri ve ürün özelliklerini analiz ederek nihai ürünün kalite ve güvenilirlik hedeflerini belirlemek.
  7. Üretim yöntemlerini, iş gücü kullanım standartlarını ve maliyet analiz sistemlerini geliştirmek ve verimli personel ve tesis kullanımını teşvik etmek.
  8. Malzeme ve yardımcı programların kullanımını iyileştirmek için yöntemler önermek.
  9. Üretim tahminlerine, malzeme ikamelerine, depolama ve işleme tesislerine ve bakım gereksinimlerine göre teslimatları planlamak.
  10. İş akışı çizelgelerini belirlenen üretim sıralarına ve teslimat sürelerine göre düzenleyerek üretim faaliyetlerini hızlandırmak.

Bu Makaleyi Oy Ver!

Yorum Gönder

Çerez İzinleri!
Trafiği analiz etmek, tercihlerinizi hatırlamak ve deneyiminizi optimize etmek için bu sitede tanımlama bilgileri sunuyoruz.
Oops!
Görünüşe göre internet bağlantınızda bir sorun var. Lütfen internete bağlanın ve yeniden gezinmeye başlayın.
AdBlock Saptandı!
Tarayıcınızda reklam engelleme eklentisi kullandığınızı tespit ettik. Reklamlardan elde ettiğim gelir bu web sitesinin varlığını devam ettirebilmek adına büyük önem taşıyor. Reklam engelleyicileri kapatır mısınız...